Senior Transportplanner.

Wij zijn op zoek naar een senior transportplanner binnen de Van der Linden Groep die verantwoordelijk is voor een optimale transport planning binnen de Benelux en Duitsland. In deze rol kun jij doorgroeien naar een actieve spil tussen de verschillende locaties.

Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit:

  • Zo efficiënt mogelijk inzetten van medewerker en materieel door Benelux en Duitsland;
  • Zorgdragen voor de informatievoorziening richting onze chauffeurs en klanten;
  • Controleren & beheren van de chauffeurs- en plannersuren i.c.m. ziekte en verlof;
  • Beoordelen van & actie ondernemen op het functioneren van chauffeurs;
  • Optimaliseren van de processen van de transportplanning.

Een mooie uitdaging om de afdeling planning verder uit te diepen en klaar te stomen voor de toekomst. We zijn op zoek naar een mensenmens die open en eerlijk is en zorgt voor de verbindende factor tussen planning / chauffeurs / magazijn / werkplaats en directie.

Daarnaast zie jij (commerciële) kansen en streef je naar een optimale planning voor de verschillende divisies. Tot slot wil jij je voor langere tijd binden aan een gezonde organisatie met een dynamisch karakter.

Wie zijn wij?

Een gezond familiebedrijf bestaande uit 110 medewerkers met de derde generatie van de familie Van der Linden aan het roer. Dat wij een echt familiebedrijf zijn merk je aan alles: de lijntjes zijn kort, waardoor de communicatie zeer soepel verloopt, het team is hecht en we werken nauw samen.

Ruim 80 jaar geleden is Van der Linden Transport opgericht. Door de jaren heen zijn we uitgegroeid tot een logistiek dienstverlener die een totaalpakket aanbiedt met transport, warehousing en overslag, zowel over de weg als over water. Het aanbieden van deze diensten is mogelijk door een nauwe samenwerking van de bedrijven waaruit Van der Linden Groep bestaat, namelijk Van der Linden Transport, Furniture Logistics Waalwijk B.V. (FLOW) en Regionaal Overslag Centrum Waalwijk B.V. (ROC Waalwijk) & Van der Linden Express.

Wie ben jij?

– People manager
– Klantvriendelijk en klantgericht
– Commercieel ingesteld
– Geen 9 tot 5 mentaliteit
– Flexibel
– HBO werk en/of denkniveau
– Ruime ervaring in de transportbranche & planning
– Ervaring in een leidinggevende functie
– Gedegen talenkennis, Nederlands / Engels / Duits (Frans is een pré)

Wij bieden jou!

  • Een informele werksfeer
  • Salaris conform cao beroepsgoederenvervoer
  • Pensioenopbouw conform pensioenfonds vervoer
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Regelmatige feestjes/uitjes/bijeenkomsten (na corona-tijd)
  • Een familie-uitbreiding van 110 personen

Interesse?

Ben jij de kartrekker binnen dit warme familiebedrijf voor deze mooie, uitdagende en allesbepalende afdeling?

Stuur je CV en korte motivatie naar t.a.v. Melissa van Wijk (HR) en wie weet kunnen wij je introduceren als ons nieuwste ‘ familielid’!