Project thuiswerken, we doen het samen.

In samenwerking met FLOW – Furniture Logistics Waalwijk B.V. – hebben we een prachtig B2C project succesvol voltooid. Door een gezamenlijke relatie zijn we in contact gekomen met elkaar en na verschillende goede gesprekken bleek dat jullie de juiste mensen en middelen in huis hadden om de B2C leveringen naar onze wens in te vullen.

Door de coronacrisis kreeg Brokx projectinrichting een specifieke aanvraag van ZLM Verzekeringen uit Goes. Kunnen jullie onze 225 medewerkers regio Goes voorzien van een thuiskantoor? Dit is een project waar onze harten sneller van gaan kloppen, een prachtige uitdaging! De medewerkers van ZLM konden hun thuiskantoor geheel zelf samenstellen; elektrische zit/ sta bureaus, bureaustoelen, en verschillende lampen kortom, een volledig ingericht thuiskantoor.

ZLM en Brokx projectinrichting is vol lof over de B2C leveringen inclusief montage! De mensen van FLOW hebben een uitstekende performance geleverd, dit is wat we verwachten van een specialist in de meubeltransport. We zijn volledig ontzorgd! Het klantcontact, de planning, de leveringen en de werkwijze waren conform afspraken, alles is op tijd geleverd. Furniture Logistics Waalwijk heeft in de drukste dagen van het jaar 2020, net voor kerst, in 12 dagen tijd 225 medewerkers in de regio Goes voorzien van een thuiskantoor. De medewerkers van ZLM zijn compleet ontzorgd, de thuiskantoren zijn door de werknemers van FLOW vakkundig gemonteerd tot op zolder toe!

Tijdelijke opslag voor uw meubeltransport

Over Brokx

Brokx projectinrichting biedt u specifieke, zakelijke dienstverlening op het gebied van kantoorinrichting en projectinrichting. U kunt bij Brokx terecht voor een totaalpakket voor de inrichting van zorginstellingen, scholen, overheidsgebouwen en kantoren.

Michiel Huinck – Partner Brokx Projectinrichting

Deel dit bericht